18 augustus 2016

PREM-vragenlijst 2018



Al meer dan 500 apotheken zijn bij ons aangesloten

Esculaap


De PREM-vragenlijst, Patient Reported Experience Measures, is een gestandaardiseerde meting van patiënttevredenheid in de zorg georganiseerd door en ten behoeve van zorgverzekeraars. In een relatief korte vragenlijst van 12 tot 15 vragen wordt nagegaan hoe patiënten de apotheek ervaren. De PREM is bovendien ontwikkeld om meer praktische verbetertips voor de apotheek op te leveren. Daarnaast worden de resultaten door zorgverzekeraars gebruikt voor de jaarlijkse benchmarkmeting ten behoeve van zorginkoop en beloningsinstrument.


PREM-meting 2018

De PREM-meting wordt door zorgverzekeraars gevraagd en betaalt zich vaak uit in betere condities voor de zorgverzekeraar. Feeddex biedt geaccrediteerde PREM-metingen aan.

Inbegrepen in de PREM-meting 2018:

    ✅ Opzet en uitvoering PREM-meting
    ✅ Begeleiding en monitoring van de respons om aan de eisen van verzekeraars te voldoen
    ✅ Datalevering aan zorgverzekeraar binnen de vereiste termijnen
    ✅ Realtime rapportages van de respons en scores

Feeddex biedt zorgaanbieders ook de mogelijkheid om continu patiënttevredenheid te meten in combinatie met de jaarlijkse PREM-meting.


Samenwerking Apotheek Partners

De klanten van Apotheek Partners die het klantvriendelijke track & trace programma Recept Locatie gebruiken kunnen voor de PREM 2018 een combinatie pakket afnemen. Het pakket bestaat naast de PREM-meting uit een continu meting en een jaarlijks medewerkers tevredenheidsonderzoek. Groot voordeel is dat de aanlevering van de uit te vragen patiënten door de koppeling automatisch gaat en u als apotheek er dus geen omkijken naar heeft.