25 september 2017

Patiëntervarings continu meting

Feeddex biedt zorgaanbieders ook de mogelijkheid om continu patiënttevredenheid te meten in combinatie met de jaarlijkse PREM-meting. De PREM dient primair om betere voorwaarden met de zorgverzekeraar af te spreken. De continu meting geeft het hele jaar door concrete stuurinformatie waarmee je je bedrijfsvoering kunt verbeteren. Meer tevreden patiënten, gemotiveerde medewerkers en een betere PREM-score.

Inbegrepen continu meten:
    ✅ Realtime dashboard met actiegerichte rapportages
    ✅ Issue alert service en opvolgmodule
    ✅ Zowel kwantitatieve als kwalitatieve informatie (verbeterpunten en complimenten)
    ✅ Op maat in te richten met eigen KPI’s
    ✅ Inzicht in prioriteiten voor verbetering


Patiëntervarings continu meting
BENU
Hendrika Vellasamy, Manager kwaliteit BENU Apotheek:

“BENU Apotheek is al jaren een enthousiast gebruiker van online en continue metingen van klanttevredenheid. Het directe real-time inzicht dat de apotheekteams hebben in het presteren, zet aan tot klantfocus en verbeteringen ten gunste van de klantbeleving. De incorporatie van de PREM Farmacie in de continue meting betekent voor BENU een waardevolle koppeling met een beroepsstandaard. ”