18 augustus 2016

Ons Product

Klanttevredenheidsonderzoek

Feeddex biedt zowel de software, uitvoering als begeleiding om succesvol klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. De klantreis is het vertrekpunt om de contactmomenten te bepalen en de klant te benaderen voor feedback.

Met Feeddex heb je continu inzicht in de feedback van je klanten na belangrijke klantcontact-momenten. Zo blijft het verbeteren van klanttevredenheid en klantgericht werken in je organisatie altijd prioriteit.
Klanttevredenheid meten

Actiegerichte online dashboards

Via een uitgebreid online dashboard en diverse rapportages zijn de resultaten per proces, per afdeling, per business unit of per medewerker continu te volgen. Zo krijgen jij en je medewerkers direct een totaalinzicht in het denken en de wensen van je klanten.

Uitgebreide begeleiding en ondersteuning

De aanpak van Feeddex onderscheidt zich door de begeleiding en ondersteuning die wij onze klanten bieden. Sinds 2001 hebben wij een schat aan ervaring opgedaan met hoe je succesvol klanttevredenheidsonderzoek doet en de klantfeedback inbedt in de organisatie om klanttevredenheid te verbeteren.
Begeleiding
responsive vragenlijst

Multi-channel ondersteuning

Feedback uitvragen is mogelijk via diverse kanalen en devices. Alle vragenlijsten en dashboards zijn responsive en daarmee geschikt voor elk device. Bovendien kunnen er ook diverse kanalen worden ingezet om feedback uit te vragen: gewoon via e-mail, maar ook door middel van SMS, in-app, social media en zelfs telefonisch. Bijna alles is mogelijk.

REAL-TIME ALERTS EN ISSUEMANAGEMENT

Feeddex biedt de mogelijkheid om automatisch alerts uit te sturen naar medewerkers. Bijvoorbeeld een negatieve NPS score of belangrijke klantvraag kunnen hiermee direct worden geadresseerd. Deze issues worden vervolgens gelogd in de uitgebreide issuemanagement module van de tool.
NPS alert

DYNAMISCHE EN BEPROEFDE VRAGENMODELLEN

Feeddex heeft een uitgebreide database met beproefde vragenmodellen voor diverse industrieën en processen. Deze fungeren als startpunt om vragenlijsten op maat aan te passen.

Op basis van diverse kenmerken en gegeven antwoorden kunnen vragen worden aangepast (bijv. conditioneel en/of multi-language). Hiermee wordt de uitvraag zo relevant en kort mogelijk gemaakt voor de respondent.

VERZAMELEN EN DOORPLAATSEN VAN REVIEWS

Feeddex biedt een standaard review widget voor op je website. De scores die verzameld worden in het klanttevredenheidsonderzoek worden hiermee direct inzichtelijk gemaakt voor bezoekers van je website. Bovendien heeft dit een zeer positief effect op de organische zoekresultaten.
IT Koppeling

IT INTEGRATIES EN KOPPELINGEN

Feeddex werkt met een zelfontwikkelde applicatie en met een eigen IT-afdeling. Op deze manier is onze applicatie flexibel voor u maatwerkwensen (bijv. voor integratie met uw CRM of marketing automation tooling).

Bovendien bieden we een standaard webservice om automatisch uploaden voor uitvragen en integratie van de feedback in je huidige systeem mogelijk te maken.