16 mei 2018

Klanttevredenheidsonderzoek

Wat is het doel van het klanttevredenheidsonderzoek?
Onderzoek doen is geen doel op zich. Misschien wil je nieuwe inzichten van de klant over je bedrijf inwinnen? Of gericht een dialoog aangaan met de klant? Of het verbeteren van een of meerdere bedrijfsprocessen? Of je product of dienst optimaliseren aan de wens van de klant? Of het is combinatie van, maar wat de beweegreden ook is, het is altijd belangrijk om het doel niet uit het oog te verliezen.

Feeddex biedt zowel de software, uitvoering als begeleiding om succesvol klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. De klantreis is het vertrekpunt om de contactmomenten te bepalen en de klant te benaderen voor feedback.

Met Feeddex heb je continu inzicht in de feedback van je klanten na belangrijke klantcontact-momenten. Zo blijft het verbeteren van klanttevredenheid en klantgericht werken in je organisatie altijd prioriteit.

Wil je graag een vrijblijvend adviesgesprek met één van onze specialisten?

Neem contact op:

Robert van Loon
Client Service Director
Robert van Loon

Wij willen graag dat u onze website zo goed mogelijk kunt gebruiken. Daarvoor plaatsen we cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten